İşte Bu Okul İndir

Kreş Ve Anaokulu
Özel Beylikdüzü Key Koleji Anaokulu

(0)
  • 9 Görüntülenme

Açıklama

Özel Beylikdüzü Key Koleji Anaokulu'nda verilen anaokulu eğitiminin özü; yaş guruplarına özgü belirlenmiş içerik, program ve seçilmiş metotlarla öğrencilerimizi hayatı okumaya ve öğrenmeyi öğrenmeye başlatmaktır. Bu eğitim, KEY okulları eğitimcilerinin uzun zamanı kapsayan birikimlerinin ve uzmanlığının bir sonucu olarak yapılandırılmıştır. Programımız, KEY okulları anasınıflarının somut olmayan ana sermayesini oluşturmakta ve sürekli olarak geliştirilmeye devam edilmektedir. Bu nedenle okullarımızda verilen eğitimin -ne kadar bilinçli olurlarsa olsunlar- çocukların velileri/yakınları tarafından verilmesi mümkün olmayacaktır. Aynı şekilde; -velinin evde olmadığı zamanlarda- çocuğa bakma ve onu oyalama işlevi gören kurumlardan alınan hizmetle, okullarımızda çocuklarımıza verdiğimiz eğitimin ve edindirdiğimiz kazanımların kıyaslanamayacağı değerlendirilmektedir. Burada ana başlıkları verilen eğitimimizle ilgili ayrıntılı bilgi almak için lütfen okullarımızla iletişime geçiniz. Amacımız Çağın gerektirdiği evrensel niteliklere sahip, geleceğe güvenle bakan, düşünen, araştıran, keşfeden, iletişime açık, yaparak, yaşayarak öğrenen, kendi sorumluluklarını üslenen ve yerine getirebilen, demokrasi kültürüne, 21. yüzyıl becerilerine ve evrensel insani değerlere sahip çocuklar yetiştirmektir. Eğitim Kadrosu: Öğretmenlerimizin temel niteliği; çocuklara dönük içkin sevgileri, onlarla kişisel ilişki kurmaları, iyi eğitim almış olmaları, edindikleri tecrübelerle alanlarında uzmanlaşmaları, kendilerini sürekli geliştirmeleri ve bizimle aynı eğitim anlayışını benimsemeleridir. Eğitim Ortamları: Okullarımızda, öğrenme ortamları çocukların zihinsel, bedensel, sosyal ve duygusal gelişimlerini desteklemek üzere çok yönlü bir biçimde hazırlanır. Güvenlik, temizlik, sağlıklılık ve fonksiyonellik eğitim ortamlarımızın temel nitelikleridir. Okul öncesi eğitimin temel ilkeleri doğrultusunda her çocuğa geniş olanaklar sağlanır. Hayat ve öğrenme ilişkisi: Biliyoruz ki çocuk, yaşamı boyunca öğreneceği her bilgiyi, kazandığı beceriler üzerinden anlamlı kılacak ve hayatına transfer edecektir. Bu nedenle anaokullarımızda yaşanan hayatla öğrenme arasında açık ve sürekli bir ilişki kurulur, bütün bilgi ve beceriler uygulamalı olarak verilir. Hayal ve Merak: Çocuğun doğası gereği taşıdığı “merak” ve “hayal gücü” eğitimimizin temel dayanağı ve en değerli avantajları olarak yapılandırılır. Bu nedenle -standart eğitim kurumlarının genelinde olduğu gibi- KEY Okullarında çocuğun merakı ve hayal gücü törpülenmez. Aksine, bunlar doğru bir şekilde geliştirilerek, çocuğun daha iyi eğitim alması için kullanılır. Şahsiyet eğitimi: Özel Beylikdüzü Key Koleji Anaokulu'nda öğrencilerimiz, bir kişilik olarak görür ve onlara büyük muamelesi yaparız. Davranış eğitimi: KEY okulları, anasınıfı eğitimini öğretim süreci olmaktan çok eğitim süreci olarak görür. Bu nedenle odak noktamızı çocuğun öğrendikleri değil, davranışlarında oluşturmak istediğimiz olumlu değişiklikler ve oluşturur. Bilgi ise bu amaçla kullandığımız araçlardan biridir. Dolayısıyla anasınıflarımızda eğitim gören öğrencilerimiz, olumlu davranışlar geliştirirken; onlar için gerekli bilgileri ezberleyerek değil kullanarak edinirler. Değerler: Evlatlarımızın etik üretmesini ve benimsemelerini sağlamak verdiğimiz eğitimin ana çıktılarından birini oluşturur. Çocuğun hayatı boyunca değerler üretmesi, bu değerlere dönük temel yaklaşımlar ve sorumluluklar geliştirmesinin tohumları bu dönemde atılır. Evrensel insani değerlere sahip olması, çocuğun üretmesi beklenen değerlerin omurgasını oluşturur. Bu nedenle KEY okullarındaki her öğrenciye insan hakları, hayvan hakları, çevre duyarlılığı, demokrasi kültürü, özgürlükler, yardımseverlik, dürüstlük, açıklık ve şeffaflık gibi evrensel değerleri benimsemeleri ve bunu içselleştirmeleri sağlanır. Çocuğun çevreyle ve akranlarıyla sağlıklı ve saygılı bir ilişki kurabilmesi verilen eğitimin en önemli çıktı olarak görülür. Başkalarıyla iş birliği yapabilmesi, yaşıtları ile beraber yaşamayı öğrenmesini, bunu yaparken başkasının haklarını ihlal etmemesi ve kendi hakkını korumasını öncelikli stratejimizdir. Bu eğitim; paylaşma, yardımseverlik ve empati gibi beceriler kazandırılarak verilir. Oyun: Oyun KEY anaokullarında bir öğrenme yöntemi olarak kullanılır. Oyun çocuğu eğlendirmek ve oyalamak için bir yöntem olarak görülmez. Çocuğa verilmek istenen bilgi ve becerilerin kazandırılmasında, oyun bir yöntem olarak kullanılır. Düşünme becerisi: Tutarlı “düşünme” becerisi, KEY okullarında kazandırılmak istenen önemli çıktılardan biridir. Bu beceri okullarımızda doğru sorular üretme becerisi üzerinden yapılandırılır. Böylece soru sorabilen, bir olguyu ya da fikri sorgulayabilen, bir konu hakkında fikir yürütebilen, alternatif fikirler üretebilen, fikirlerini özgürce söyleyebilen öğrenciler yetiştirilir. Rasyonel ve bilimsel düşünce, fikir üretmenin ve problem çözmenin ana kaynağı olarak benimsetilir. Yaratıcılık: KEY okullarında çocuğun yaratıcılığı, onun hayal gücü ve merakı üzerinden geliştirilir. Hayal etme, tasarım yapma, üretme süreçleriyle yapılandırılır. Verdiğimiz eğitimin ana çıktısı; çocuklarımızın estetik algıları gelişen, yaratıcı, katılımcı ve üretken kişilikler olarak yetişmeleridir. İletişim becerisi: KEY okullarında, bireyin hayatı boyunca edinebileceği en önemli becerilerden birinin doğru ve etkili “iletişim” kurabilme becerisi olduğuna inanılır. Anasınıflarında verdiğimiz eğitimin en önemli çıktılarından biri öğrencinin evde, okulda ve çevreyle, her zaman doğru ve etkili iletişimler, başarılı ilişkiler kurmasıdır. Bunun için okullarımızda, her çocuk bir özne olarak görülür ve kişisel olarak muhatap alınır. Yabancı Dil eğitimi: KEY Anasınıflarında öğrencilerimize haftada on saat İngilizce dil eğitimi verilmektedir. İngilizce öğretmenleri ve yabancı native speakerlarların girdiği bu derslerde Fitzroy Metodu ile eğitim yapılmaktadır. Programı, KEY Koleji İngilizce bölümü tarafından hazırlanan bu metot, sistematik fonetiğe dayalı (ses temelli) bir dil öğrenme yöntemidir. Böylece yabancı dil, anadili ile aynı şekilde öğretilmektedir. İngilizce kelimeleri ezberletmek yerine, Fitzroy Metodu ile öğrencilerin kelimelerin anlamlarıyla sesleri ilişkilendirmeleri, İngilizceyi gramer üzerinden değil, kelimeleri kullanarak öğrenmeleri sağlanmaktadır. Üç yıl boyunca verilen okul öncesi dil eğitiminde amacımız, öğrencilerimizin İngilizceye aşina olarak okula başlamaları ve İngilizceyi en temel düzeyde kullanmalarını sağlamaktır. Branş dersleri: KEY okulları anasınıflarında, derslerin yarısını anaokulu öğretmenleri verirler. İngilizce, İngilizce akıl oyunları, görsel sanatlar, müzik, robotik kodlama, beden eğitimi, drama, dans ve ritim dersleri ise derslerin diğer yarısını oluşturur ve bu derslere branş öğretmenleri girerler. Bu öğretmenlerimiz, anasınıfı öğrencilerine göre hazırlanmış bir program dahilinde eğitim yaparlar. Böylece çocuk için, tek kaynaktan sınırlı öğrenme yerine çok kaynaktan çeşitli öğrenme imkânı oluşturulur. Proje tabanlı öğrenme: Bilgi çağının yaşandığı günümüzde eğitim sistemindeki temel amaç, öğrencilere mevcut bilgileri aktarmaktan çok bilgiye ulaşma becerilerini kazandırmak olmalıdır. KEY Okulları, bağımsız bilgi parçacıklarını öğrenmenin eğitimde neden olduğu sorunları görmekte, bunun yerine bilgiler arasındaki ilişkileri ve korelasyonları görebilen, bilgiyi örgütleyip yeni bilgiler üretebilen bireyler yetiştirmektedir. Proje tabanlı öğrenme, öğrencinin farklı disiplinlerde aldığı bilgileri, aynı proje içinde birleştirmesini ve bu bilgileri bir işte yaparak, yaşayarak kullanmayı öğrenmesini sağlamaktadır. Bu model aynı zamanda takımla çalışma, birlikte karar alma, işbirliği yapabilme, araştırma ve sunum becerisini geliştirme gibi faydalar da sağlamaktadır. Okuma yazmaya hazırlık: Okulumuzda 3–6 yaş arası öğrenciler için düzeyine uygun okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları yapılır. Bu çalışmalar algılama düzeylerini ve dikkat sürelerini arttırma, kelime dağarcığını çoğaltarak kendini ifade etme becerisini geliştirme, el ve göz koordinasyonlarını, kalem kullanma becerilerini geliştirme, eşleştirebilme, karşılaştırma yapabilme, değişik ilişkiler kurabilme, gruplama, sıralama, eksik tamamlama gibi zihinsel işlevleri kolaylaştıracak etkinlikleri kapsar. Okul öncesi dönemde yapılan okuma-yazmaya hazırlık çalışmaları bir sonraki basamaklar için önemlidir. Matematiksel düşünme: KEY okulları anasınıflarında matematik, analitik düşünme becerisinin dayanağı olarak kullanılır. Çocuklarımız toplama ve çıkarmayı bu yolla öğrenir, dört işlemle ve matematikle ezbere değil, kullanıma dayalı bir ilişki kurarlar. KEY Kolejleri İstanbul, İzmir ve Iğdır'da çocuklarınıza eğitim vermeye devam ederek genç nesilleri yetiştirmektedir.


0
Toplam 0 yorum
5 Yıldız
4 Yıldız
3 Yıldız
2 Yıldız
1 Yıldız


Yorumlar

Soru - Cevap


Okula henüz soru sorulmamış