İşteBuOkul İndir
Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu

İlkokul

Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu


(0)
  • 19 Görüntülenme

Açıklama

Fatih Sınav Koleji ve Sınav Eğitim Kurumlarının eğitim öğretim müfredatı Tam Öğrenme Modeli ile şekillenmektedir. Öğrenciye verilen yaşına uygun öğrenme yöntemi ve öğrenme imkȃnı sağlandığı takdirde her öğrencinin başarılı olabileceği anlayışı benimsenmiştir. Tam Öğrenme Modeli içinde var olan kurallara uyulması halinde öğrenme düzeylerinde yüksek bir seviyeye çıkıldığı görülmektedir. Fatih Sınav Kolejinde uygulanan Tam Öğrenme Modeli ile öğrenciler arasında herhangi bir ayrım yapılmaz. Her öğrencin ‘Özeldir' ve 'Tektir’ anlayışının hakim olduğu okulumuzda, her öğrenci ile tek tek ilgilenilir ve bireysel özelliklerinin artması için çaba gösterilir. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu'nda öğrencilerimize, eleştirel ve yaratıcı düşünme, oluşturulan düşüncenin geliştirilmesi ve farklı şekillerde kullanılması, problem çözme, problemin çözümünde farklı yollar deneme, olaylar arasında neden-sonuç ilişkisi kurma, mantıksal çıkarımlarda bulunma, araştırma, sorgulama, sosyal ve girişimci olma gibi becerilerin kazandırılması hedeflenir. Tam Öğrenme Modelli Eğitim Yaklaşımı uygulandığı okullarımızda öğrencilerin yetenekleri ile birlikte kendilerini keşfetmelerine olanak sağlayan eğitim sistemi sağlanır. ‘THE OKUL Değerler Eğitimi’ üzerine kurulan okulumuzda öğrencilerimizin saygılı, hoşgörü sahibi, empati kurabilen,dürüst ve sorumluluklarının farkında bireyler yetiştirmek amaçlanır. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu ‘Side to Side’ eğitimi ile İngilizce öğrenimi garanti etmektedir. Çift dilde akademik uluslararası başarıları bulunan Fatih Sınav Koleji, öğrencileri motive eden, güçlü, alanında profesyonel, farklı öğretme stratejilerini geliştirebilen öğretmen kadrosu ile öğrencilerimize vizyon kazandırmaktadır. Sınav Koleji İlkokulları Anadil ve İngilizce eğitiminde, ana kavramlar temelinde oluşturulan ders programları, zorluk seviyelerinin aşamalı olarak artması ile beraber, öğrenilen kavramların sürekli tekrarını ifade eden bir yaklaşım sergilenen sarmal ve tekrara dayanan öğretim şekli benimsenmektedir. Branş derslerinde öğrencilerin kendi düzeylerinde öğretilen yeni kavramlar, artan zorluk derecelerine göre kademelendirilmekte ve öğrencilerin zaman içerisinde daha derin ve kalıcı bilgi edinmeleri sağlanmaktadır. Düzenli tekrarlara dayanan öğrenme sürecinde, öğrencilere verilen konular her seferinde daha derinlemesine işlenir. Tekrar edilen bilgiler bir önceki öğrenilen bilginin geliştirilmesine ve derinleştirilmesine bağlıdır. Sarmal program ile işlenen konular öğrenmede kalıcılık sağlamaktadır. Belirli bir düzen ve sistem içinde ilerleyen ders programları bir zincir gibi birbirini takip ederek ilerler. Her yeni konu, eski konu temelinden ilerlemektedir. Böylelikle tekrar edilen konu bir süre sonra beyinde kalıcı olarak kalmaktadır. Sarmal ve tekrarlara dayanan öğretim sisteminde, işlenen konuların kapsamlarının gitgide genişletilmesi esasına dayanmaktadır. Yeni öğrenilecek konular, önceki öğrenmelerle ilişkilendirilir ve bağ kurularak işlenmektedir. Öğrenme konuları zamanı ve yeri geldikçe ardışık düzende ilerler. Konu içerikleri her tekrarda minimal derinlik, soyutluk ve karmaşıklıkta verilerek öğrencilerin sabırla, özenle, dikkatle çalışması sağlanmaktadır. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu'nda Anadil programı çerçevesinde, öğrencilerimizin, birinci sınıftan itibaren okuma grafikleri ile dil becerilerini kullanma ve geliştirme yetenekleri, belirli aralıklarla alınan grafik ve çekimlerle kayıt altına alınmaktadır. Türkçeyi doğru, güzel ve etkili kullanma çalışmalarının yapıldığı etkinliklerde öğrencilerin kelime dağarcıklarının zenginleşmeleri hedeflenir. Öğrencilere duygu ve düşüncelerini açık, özgür, doğru ve anlaşılır şekilde ifade etme yeteneği kazandırılır. Anadil eğitimi ile eşzamanlı olarak yürütülen İngilizce eğitimin programında da aynı şekilde dili kullanma becerileri ve kelime zenginliğinin kazanılması sağlanmaktadır. Dil Becerileri Takip Sistemi ile öğrencilerin dil becerileri kazanımları ve ilerlemeleri birebir takip edilmekte ve değerlendirilmektedir. İlkokul 4. sınıfa kadar grafik değerlendirme sonuçları doğrultusunda, ihtiyaçlarına yönelik çalışmalar dil gelişim çalışmaları yapılır. Bu çalışmalar her öğrencinin akademik anlamda kazanmaları gereken doğru ve hızlı okuma becerilerini içermektedir. Fatih Sınav Koleji İlkokullarında İngilizce eğitimi, kodlama - robotik eğitimi, STEM çalışmaları ve After School programı ile öğrencilerimizin akademik, kültürel ve sosyal bakımdan ‘‘Dünya Vatandaşı’ olmaları için çalışılır. Okulumuz teknolojinin tasarlamak ve üretmek için kullanıldığı, 21. yüzyıl becerilerine sahip çağdaş bireyler yetiştiren köklü ve kurumsal bir okuldur. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu'nda ‘Side to Side’, ‘Connections’ ve ‘Outside’ gibi zenginleştirilmiş İngilizce eğitim programları uygulanır. Fatih Sınav Koleji İlkokulları öğrencilerinin İngilizce Dil Yeterlilikleri, okulun kendi bünyesinde bulunan Yabancı Dil Eğitim Koordinatörlüğü tarafından objektif olarak değerlendirilir. Uluslararası geçerliliği olan sınavlar aracılığı ile öğrencilerin dinlediğini anlama, okuduğunu anlama, kelime bilgisi ve ingilizceyi doğru şekilde kullanma bilgisi ölçülür. Side to Side, İngilizce Öğrenmenin En Eğlenceli Yolu! Fatih Sınav Koleji İlkokulları, uyguladığı ‘Side to Side’ eğitim programı ile öğrencilerin İngilizceye yoğun olarak maruz kalmaları sonucunda kalıcı bir şekilde İngilizceyi öğrenmelerini hedeflemektedir. Yabancı bir dili tam olarak öğrenmenin gerçekleşebilmesi için 400 kez tekrarlanması gerektiği bilimsel olarak kanıtlanmıştır. ‘Side to Side’ programı çerçevesinde ilköğretim 1. 2. ve 3. sınıflardaki İngilizce eğitim programı ‘Oyun Temelli Yaklaşım’ üzerine kuruludur. İlkokul 1. sınıfta anadil öğretmeni ile beraber olarak İngilizce öğretmeni de tam zamanlı olarak derslerde bulunur. Bu şekilde İngilizce öğretimi ile diğer derslerin ve okul yaşantısının bütünleşmesi sağlanmaktadır. İlköğretim 1. 2. 3. ve 4. sınıfta ve ortaokul 5. sınıfı da kapsayan haftalık ders programlarının içinde yer alan 30 saatlik İngilizce dersi,‘Tam Öğrenme Modeli’ ile gerçekleştirilir. Bu derslerin bazıları sadece İngilizce dersi, bazıları ise İngilizce ile entegre edilmiş branş dersleridir. Ortaöğretim hazırlık dönemi olarak kabul edilen 4.ve 5.sınıfta ise PBL- Proje Tabanlı Eğitim sistemine geçilerek İngilizcenin hayatla bütünleşik olarak öğrenilmesini sağlamaktadır. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu'nda ‘İngilizce Konuşarak Öğrenilir’ düşüncesinden hareketle anaokulundan itibaren uygulanan ‘Side to Side ‘ eğitim programı uygulanır. Bu programla İngilizce öğrenimi üzerindeki negatif tabu yıkılarak, öğrencilerin rahat ve doğal bir şekilde İngilizce öğrenmeleri sağlanır. Fatih Sınav Koleji İlkokullarında İngilizce eğitimi, düşüncelerini kanıtlar göstererek, yazılı ve sözel olarak kendisini özgürce ifade edebilen, okuduğu ya da dinlediği materyallerden edindiklerini, kendi düşünceleri ile birleştirerek, İngilizce sözlü ya da yazılı olarak ifade edebilen, görüntülü ya da yazılı basında yer alan İngilizce yayınları ve dinlediği olayları ayrıntılı şekilde anlayarak takip edebilen bireyler yetiştirmeyi hedefler. Yabancı dil öğreniminin, aynı anadili öğrenmek gibi, etkin şekilde 0-10 yaş aralığında gerçekleştiğini düşünürsek ‘Side to Side‘ programının vazgeçilmez bir eğitim anlayışı olduğu çok daha iyi ortaya çıkmaktadır. Özel Fatih Sınav Koleji İlkokulu'nda okuyan öğrenciler ders aralarında, yemek salonunda ya da bahçede oyun oynarken ilgili ders öğretmenleri ile İngilizce iletişim kurarlar. İngilizce öğretmenleri gün içerisinde öğrencilerle İngilizce konuşarak anlaşırlar. Böylelikle öğrenciler gün içerisindeki ders haricindeki zamanlarda da yoğun olarak İngilizceye maruz kalırlar ve karşıdaki öğretmenleri ile iletişim sağlayabilmek için İngilizce konuşmaları doğal olarak sağlanmış olur.


0
Toplam 0 yorum
5 Yıldız
4 Yıldız
3 Yıldız
2 Yıldız
1 Yıldız


Yorumlar

Soru - Cevap


Okula henüz soru sorulmamış

Yakın Çevredeki Hizmetler