İşte Bu Okul İndir

Kreş Ve Anaokulu
Özel Marmara Deha Anaokulu

(0)
  • 8 Görüntülenme
  • Adres
    Esenler Mahallesi, Mimar Sinan Caddesi No:85 Marmara Royal Sitesi A Blok, Pendik/İstanbul
    Haritada göster

Açıklama

İstanbul Pendik Esenler Mahallesi'nde eğitim vermekte olan Özel Marmara Deha Anaokulu' muz, 2011 yılında ufak adımlarla eğitim-öğretim hayatına başlamıştır. 10 yıl gibi bir sürede gelişerek kendini kabul ettirmiş, büyük bir kurum haline gelmiştir. 2015-2016 eğitim-öğretim dönemine yeni, binasında, yeni ismiyle başlamıştır. EGiTiM MEB MÜFREDATINA UYGUN EGITIM PROGRAMIMIZ HAZIRLANMAKTADIR. DEGERLER EGiTiMi VERILMEKTEDIR. INGiLIZCE AKADEMiK VE TAM ZAMANLI OLARAK VERiLMEKTEDiR. AKIL VE ZEKA OYUNLARI AKADEMiSI, DERIN BEYIN EGiTIMLERi, BiLiM ATÖLVESI V.B. EGiTiMLERLE ZEKA VE BEViN GELiSIMLERINE DESTEK OLUNMAKTADIR. MÜZiK, PiYANO , DRAMA VE FOLKLOR, BALE EGITIMLERIYLE SANATSAL YÖNLERI GELiSTIRiLMEKTEDIR HOBI DERSLERi iLE YATKINLIKLARI KESFEDILMEKTEDiR. ANLASMALI OLDUGUMUZ DANISMANLIK KURUMUYLA SÜREKLI PEDAGOG HIZMETI VERiLMEKTE AYRICA ÖGRETMENLERIMIZE DE SÜREKLI EGiTIM SEMiNERLERi ILE MESLEKi GELiSiMLERiNE KATKIDA BULUNULMAKTADIR. BÜYÜK KIS OYUN VE SPOR SALONUYLA, ÜÇ TARAFI ÇEVRiLi BAHÇEMiZ DE BEDENSEL GELISIMLERI VE EGLENCELi VAKIT GEÇIRMELERI SAGLANMAKTADIR. TÜM BUNLARIN YANI SIRA ASIL ÖNEMLI OLAN BOS BiLGI DEPOSU BEYiNLER DEGiL, ÖGRENMEYi SEVEN ARASTIRMACI ÇOCUKLAR YETISTIRMEYi AMAÇ EDINDiK. SiZDEKI DEGERiNIN FARKINDA OLARAK AYNI DEGERI VEREREK ÇOCUKLARIMIZA YAKLASIYORUZ. EMANETINIZE HAKKIYLA SAHiP çIKMAYI HEDEFLiYORUZ. GELiN GELECEGiMiZE BiRLiKTE iNSA EDELiM. İstanbul Pendik Özel Marmara Deha Anaokulu olarak,gücümüzü bunca yıllık veli memnuniyetiyle ve en önemlisi gönlümüzdeki çocuk ve eğitim sevdasından alıyoruz. Bundan sonra da aynı sevdayla en kıymetli varlıklarımızın en kıymetli yıllarını doğru planlamak için hizmet vermeye devam edeceğiz. TEMEL DEGERLERiMiZ *ÜLKEMIZDE VE DÜNYADA OLUSAN OLAY VE OLGULARI ANALiZ EDEN, SORGULAYAN VE DEGISIMLERE YÖN VEREBILECEK, ÖRNEK OLABiLEN DUYARLI BiR NESiL YETiSTIRMEK ICIN ÇALISIRIZ. *KENDI HAKLARINI BILEN, KORUYAN; TOPLUMUN VE ÜLKESiNIN MENFAATLERiNI KENDi MENFAATLERININ ÜSTÜNDE TUTABiLEN, ÜLKESINi EN AZ CANI KADAR SEVEN BiR NESIL YETISTIRMEK iÇiN VARIZ *ÇEVREYE DUYARLI BiR TOPLUM iCiN HER BiR BIREYiN EMEK VE GAYRETi iLE KATKIDA BULUNMASI GEREKTIGiNE iNANIYORUZ. *EDINILMIS DEGER VE GÜZELLiKLERIN SADECE KORUNMASI DEGiL AYNI ZAMANDA GELiSTIRiLMESi GEREKTIGINE iNANIYOR, BUNUN iÇIN DE FERDi FARKLILIKLARA ÖNEM VERiYORUZ. *HER FERDIN KESFEDiLMEYi BEKLEYEN BIR SIR OLDUGUNA VE BUNU KESFETMEK iÇiN BiRLiKTE HAREKET ETMEK GEREKTIGiNE iNANIYORUZ. AMAÇLAR BiLGiVi EZBERLEMEKTEN COK BiLGiVE ULASABiLEN, BiLGiVi KULLANABiLEN, ÜRETKEN, KiSiLiKLi, EVRENSEL VE KÜLTÜREL DEGERLERi KAZANMA YOLUNDA GELiSiM GÖSTEREBILEN, AYRICA DAHA SONRAKI GELiSIMi IÇiN GEREKLi OLAN BECERILERIN FARKINDA OLAN VE BUNA SÜREKLiLiK KAZANDIRABILEN BiREYLER YETISTIRMEK. 3-6 yaş, çocukların tüm karakter, kişilik ve eğitimlerinin temelinin atıldığı yıllardır. Gayemiz, bu önemli zaman diliminde çocuklarımızın zihinsel, duygusal ve davranışsal gelişimlerini mili ve manevi değerlerin ışığında evrensel ve çağdaş temellere oturtarak geliştirmektir. Özel Marmara Deha Anaokulu olarak; GÜVENLİK: Okulumuz MEB'in belirlediği her türlü güvenlik standartlarına uygun hale getirilmiştir. 24 saat güvenlik kameralarıyla izlenmektedir ve merdiven, bahçe, kapı, pencere olacakta tüm tedbirler alınmıştır. BESLENME Özel Marmara Deha Anaokulu' muzda beslenme olarak; kahvaltı, öğle yemeği ve ikindi öğünü verilmektedir. Yemek listesi aylık olarak çocukların gelişimine destek olacak şekilde uzman önerileri dikkate alınarak hazırlanmaktadır. Yemeklerimizde doğal tereyağı, zeytinyağı ve sıvı yağ harici yağlar kullanılmamaktadır. Katkı maddesi olan yiyeceklerden ve hormonlu gıdalardan uzak durulmaktadır. Meyve sularımız taze veya yazdan komposto yapılmış meyvelerden yapılmaktadır. Günlük ve taze süt ile ev yoğurdu kullanılmamaktadır. Pastörize süt ve yoğurt kullanılmamaktadır. Yemeklerimiz kendi mutfağımızda hijyenik bir ortamda ve günlük hazırlanmaktadır. EĞİTİM Özel Marmara Deha Anaokulu' nda MEB müfredatına uygun eğitim programı hazırlanmaktadır. Değerler eğitimi verilmektedir. İngilizce akademik ve tam zamanlı olarak haftanın 5 günü verilmektedir. Akıl ve zeka oyunları akademisi, satranç vb.. eğitimlerle zeka ve beyin gelişimlerine destek olunmaktadır. Müzik, piyano, drama ve folklor, bale eğitimleriyle sanatsal yönleri geliştirilmektedir. Hobi dersleri ile yetenekleri keşfedilmektedir. Pendik Marmara Deha Anaokulu 'nda Uygulamalı fen dersi atölye çalışmalarıyla öğrendiklerini deneyimleyerek pekiştirmeleri sağlanmaktadır. Haftanın 5 günü rehberlik hizmeti verilmektedir. Rehberlik servisimiz çocuklarımızı yakından gözlemleyip , velilerimize bilgilendirme yapmaktadır. Ayrıca eğitmenlerimize de sürekli eğitimci eğitimi verilmektedir. Büyük kış oyun ve spor salonuyla, üç tarafı çevrili bahçemizle bedensel gelişimleri ve eğlenceli vakit geçirmeleri sağlanmaktadır. Tüm bunların yanı sıra asıl önemli olan boş bilgi deposu beyinler değil, öğrenmeyi seven, araştırmacı çocuklar yetiştirmeyi amaç edindik. Sizdeki değerinin farkında olarak aynı değeri vererek çocuklarımıza yaklaşıyoruz. Emanetinize hakkıyla sahip çıkmayı hedefliyoruz. Gelin geleceğimizi birlikte inşa edelim. MiSYONUMUZ ÖZEL MARMARA DEHA ANAOKULUNDA ÖGRENCILER, BILGiVi EZBERE DAYALI OLARAK DEGIL, ARASTIRARAK, SORGULAYARAK, YAPARAK VE YASAYARAK EDiNiRLER. COCUKLAR, ÖZ DiSIPLINI VE BENLIK SAYGISI GELiSMIS, TOPLUMDA BIREY OLARAK YER ALDIGININ FARKINDA OLAN, PAYLASIMCI, KENDiNI |FADE EDEBILEN, SORUMLULUK SAHIBI, KENDI HAKLARINI KORURKEN BASKALARININ HAKLARINA SAYGI GÖSTEREN, GELENEK VE GÖRENEKLER|MiZE KARSI DUYARLI, DOGAYI KORUYAN VE ATATÜRK ILKE VE DEVRIMLERINE BAGLI BIREYLER OLMAK ÜZERE EGITIM ALIRLAR. KURUMUMUZDA AÇIK KAPI POLITIKASI IZLENMEKTEDIR; BASTA VELILERiMiZ OLMAK ÜZERE ISTEYEN HERKES ANAOKULUMUZU ZiYARET EDEBILiR. ÖZEL MARMARA DEHA ANAOKULU OLARAK, AILELER/MIZIN KATILIMINI GÖNÜLDEN DESTEKLEMEKTE, ONLARA KENDiLERiNi ÇOCUK EGITiMi VE GELISiMiYLE ILGILI KONULARDA GELiSTiREBiLECEKLERI, ÖGRETMENLERiMiZLE BiRLiKTE COCUKLARININ EGiTIMiYLE ILGiLI SORUMLULUKLARI PAYLASABILECEKLERI VE SINIFLARINDA ÇOCUKLARIYLA BIRLiKTE VAKiT GEÇiREBiLECEKLERi BiR ORTAM SUNMAKTAYIZ. ViZYONUMUZ COCUKLARA KENDI ETKiNLiKLERiNI SEÇEBiLDiKLERI ORTAMLAR HAZIRLAYARAK, ONLARIN, PLAN OLUSTURMA, IZLEME, UYGULAMA, TAMAMLAMA VE YORUM YAPARAK KENDiLERiNI IFADE ETME VE ÖZ DiSIPLiN YETENEKLERiNI GELiSTIRMELERiNE OLANAK TANIYAN, *COCUKLARIN BILGI EDiNMEDE OYUN, GÖZLEM VE DUYGULARINI KULLANARAK HEM KENDILERINI VE BIRBIRLERINI TANIMAYA, HEM DE DÜNYANIN NASIL ISLEDIGiNI ANLAMAYA CALISMALARINI TESVK EDEN, *ÇOCUGUN ÖGRENMEDE ETKIN, SEÇiCi VE KARAR VERiCI, ÖGRETMENiN iSE DAHA PASiF, TESVIK EDICI, ÖGRENMEYi KOLAYLASTIRICI BiR GÖREV ÜSTLENMESiNI SAGLAYAN, *COCUGUN ÖGRENME VE BILGi EDINMEDE ZiHiNSEL KAPASiTESINI KULLANABILMESI ICIN CEVRE ILE ETKiLESiMiNi SAGLAYAN, *COCUKLARIN BIREYSEL ILGiLERINE GÖRE, OKUL iÇiNDE BILiM ODASI, SANAT ODASI, MÜZIK ODASI GiBi ALANLAR OLUSTURABILEN, *AYDINLATMA, SES DÜZENI, GÜVENLiK, HAVALANDIRMA, TEMiZLiK, YASAM/OYUN ALANI KONULARINDA ULUSLARARASI STANDARTLARA UYAN VE YENI STANDARTLARIN GELiSTiRiLMESi IÇiN YOL GÖSTEREN, *TÜM VELILERIN EGiTSEL ETKiNLiKLERE KATILIMINI SAGLAYARAK, COCUGUN EV YASANTISI iLE OKUL VASANTISINI BiRLESTIRMESINE VE COCUK-AiLE iKiLiSiNiN BiRLiKTE ÖGRENMESiNE KATKIDA BULUNAN, *TOPLUMUN ÖZELLIKLERINE UYGUN ANCAK EVRENSEL ÖZELLiKLERI DE GÖZ ARDI ETMEYEN, *PERSONELINiN YÜKSEK MOTiVASYONLA ÇALISTIGI VE BU MOTiVASYONUN GETIRDIGI OLUMLU ÖZELLIKLERI COCUKLARA YANSITTIGI, *ISTANBUL ILINDE BULUNAN TÜM ANNE VE BABALARIN COCUKLARINI, GEREK FIZiKSEL KOSULLAR GEREKSE EGITIM AÇISINDAN, OKULUMUZA KAYDETTIRMEK |ÇIN ÇABA SARF ETTIGI, *CALISANLARININ VE VELiLERiNiN BU OKULDA OLMAKTAN MUTLULUK VE GURUR DUYDUGU, *COCUKLARA, ONLARIN DAHA SONRAKi EGITIMLERiNE TEMEL OLUSTURACAK KALITELI EGITIM VEREN, *TÜM OKULÖNCESI ALANINDA CALISANLARLA KARSILIKLI ETKiLESiM iÇiNDE, SEFFAF, GERi BiLDiRiMLERE DAYALI ISTEKLER DOGRULTUSUNDA GELISMEYE AÇIK, *PERSONELININ, VELILERININ VE ÖGRENCILERiNiN PARÇASI OLMAKTAN MUTLULUK VE GURUR DUYDUGU, ARASTIRMACI KiMLIGiNI YENI PROJELERLE DESTEKLEYEN, BILIME KATKIDA BULUNAN VE SÜREKLI GELiSIM GÖSTEREN, BIR OKUL OLMAKTIR. TEMEL DEGERLERiMiZ *ÜLKEMIZDE VE DÜNYADA OLUSAN OLAY VE OLGULARI ANALiZ EDEN, SORGULAYAN VE DEGISIMLERE YÖN VEREBILECEK, ÖRNEK OLABiLEN DUYARLI BiR NESiL YETiSTIRMEK ICIN ÇALISIRIZ. *KENDI HAKLARINI BILEN, KORUYAN; TOPLUMUN VE ÜLKESiNIN MENFAATLERiNI KENDi MENFAATLERININ ÜSTÜNDE TUTABiLEN, ÜLKESINi EN AZ CANI KADAR SEVEN BiR NESIL YETISTIRMEK iÇiN VARIZ *ÇEVREYE DUYARLI BiR TOPLUM iCiN HER BiR BIREYiN EMEK VE GAYRETi iLE KATKIDA BULUNMASI GEREKTIGiNE iNANIYORUZ. *EDINILMIS DEGER VE GÜZELLiKLERIN SADECE KORUNMASI DEGiL AYNI ZAMANDA GELiSTIRiLMESi GEREKTIGINE iNANIYOR, BUNUN iÇIN DE FERDi FARKLILIKLARA ÖNEM VERiYORUZ. *HER FERDIN KESFEDiLMEYi BEKLEYEN BIR SIR OLDUGUNA VE BUNU KESFETMEK iÇiN BiRLiKTE HAREKET ETMEK GEREKTIGiNE iNANIYORUZ. AMAÇLAR BiLGiVi EZBERLEMEKTEN COK BiLGiVE ULASABiLEN, BiLGiVi KULLANABiLEN, ÜRETKEN, KiSiLiKLi, EVRENSEL VE KÜLTÜREL DEGERLERi KAZANMA YOLUNDA GELiSiM GÖSTEREBILEN, AYRICA DAHA SONRAKI GELiSIMi IÇiN GEREKLi OLAN BECERILERIN FARKINDA OLAN VE BUNA SÜREKLiLiK KAZANDIRABILEN BiREYLER YETISTIRMEK. EĞİTİM PROGRAMLARIMIZ DİKKAT VE HAFIZA TEKNİKLERİ Dikkat toplama, insanın dikkatini bilinçli olarak belirli bir noktaya toplayabilme becerisidir. Dikkat, öncelik belirleme, sıraya koyma, planlama ve düzenleme işlemlerinin tümünü içeren genel bir kavramdır. Yaptığı işin amacını bilmek, öğrencinin bu işi benimseyip ona sahip çıkmasına ve iş için kendisini güdülmesine yardımcı olur. DRAMA Günümüzde önemi giderek artan okul öncesi eğitimde drama etkinliklerine yer verilmekte ya da drama bir yöntem olarak kullanılmaktadır. Drama öğrencilerin zihinsel kapasitelerini artırır. Drama yoluyla yaparak, yaşayarak öğrenme gerçekleşir. Kavram geliştirmeyi sağlar. DEĞERLER EĞİTİMİ Çocuklarımızın sağlıklı kişiliğinin temel taşlarını oluşturan toplumsal ve evrensel değerleri kazanmalarını ve kişiliklerinin her yönüyle geliştirmelerini sağlamak, onları bu değerleri bir yaşam biçimi haline getirmiş bireyler olarak yetiştirmek amacıyla uygulanan Değerler Eğitimi projesiyle milli ve manevi değerlerini tanıyıp bilen ve tüm evrensel inanç ve değerlere saygılı nesillerin yetişmesi sağlanmaktadır. SPOR VE JİMNASTİK Hem vücut sağlığı, hem ruh sağlığının iyileşmesi, kendine güven kazanmak, vücudun daha güçlü olmasının verdiği keyif ve diğerlerine saygılı olmayı öğrenmek sporun çocuklara kattığı olumlu özelliklerdendir. Disiplin ve kuralları özümsemeyi eğlenceli hale getiren spor ve jimnastik faaliyetleri eğitimimizin olmazsa olmazıdır. MÜZİK VE RİTİM Müzik, çocukların bütün alanlarda öğrenmesine katkı ve yeni bir bakış açısı sağlamakta, müzik çalışmalarına katılan, yaratan, üreten çocuk kendisi ile gurur duymakta, başarı duygusunu tatmaktadır ve böylece çocukların kendilerine güvenleri ve özsaygıları artmaktadır., İNGİLİZCE Özel Marmara Deha Anaokulu' muzda yabancı dil eğitimi haftanın 5 günü tam zamanlı olarak verilmektedir.. Bu sayede çocuklar yabancı dil eğitimini daha fazla saat görürler. Ayrıca yabancı dili konuşma şansı buldukları için de çok daha iyi öğrenirler.Dil, tüm zihinsel süreçlerimizle ayrılmaz bir şekilde iç içe geçmiştir. Düşünmek, hatırlamak, kavramak, dikkatini yöneltmek, algılamak vb. tüm zihinsel faaliyetlerde dil vardır. Dil ve zihin birbirine paralel gelişmektedir. Bu nedenle çocuğun dil gelişimi onun tüm zihinsel gelişimini desteklemektedir. KİTAP VE OKUMA ETKİNLİKLERİ Kitap, çocukların kelime hazinesini oluşturur, geliştirir. En basit kelimeden uzun ve karmaşık cümleler kurmasına kadar onun için rehber niteliği taşır. Yaşadığı dünyayı anlamlandırmasında yardımcı olur. Hikaye kitapları ise; onların sosyal becerilerini geliştirir, duyguları ve insan ilişkilerini anlamasına yardımcı olur. Okulumuzda çocuklarınız kitaplarla dost olur ve onları hayatlarının başucuna koyar. YÜZME Yüzme sporu ile çocukların düz kasları yani istemsiz kaslar gelişim gösterir. İnsan vücudunda; solunum, dolaşım ve sindirim sistemi yüzme sporu sayesinde gelişerek sağlıklı duruşunu geliştirdiği gibi çocukları obeziteden de korumaktadır. Ayrıca iştahsızlık çeken veya yeme bozukluğu olan çocuklarda sarf ettikleri enerji ile orantılı olarak iştah artmaktadır. SANAT ETKİNLİKLER, Sanat, insanın çevresiyle etkileşim içinde olmasını, etrafında olan bitene daha duyarlı olmasını, özgür düşünebilmesini ve kendini özgürce ifade etmesini sağlar. Okulumuz çocuklarımızın sanatsal duyarlılık kazanabilmeleri, el-göz koordinasyonunu güçlendirip el becerilerini geliştirebilmeleri için farklı yöntem ve teknikler kullanarak ilk kez karşılaştıkları sanatsal faaliyetlerle eğlenirken öğretmeyi sağlamaktadır. AKIL VE ZEKA OYUNLARI Eğlenerek öğrenmeyi sağlayan zeka oyunları çocukların zihinlerini açan ve yeni şeyler öğrenmelerini sağlayan oyunlardır. Çocukların kendi yeteneklerini geliştiren zeka oyunları, hızlı karar verme, bir sonraki adımı düşünme ve olasılık hesaplama mantığını geliştiren oldukça faydalı oyunlardır. TÜRKÇE DİL ETKİNİKLERİ Çocuklarımızın dil konuşma becerilerinin gelişmesi, buna bağlı olarak da kendilerini her yaş ve dönemde doğru ve etkili bir biçimde ifade edebilmeleri için öncelikle Türkçemizi tanıyıp sevmeleri gerekmektedir. Okulumuz çocuklarımıza küçük yaşlarda dil gelişimlerini destekleyici ana fikir içerikli şiir, şarkı, tekerleme ve bilmecelerle, soru cevap ve beyin jimnastiği gibi yöntemlerle geleceğe hazırlamaktadır. MUTFAK ETKİNLİĞİ Çocuklar, mutfakta besin hazırlama çalışmalarında karşımdaki her bir maddeyi ölçme, karıştırma, yiyeceklerin yapı, renk değişimlerini inceleme, karışımları koklama ve tatma gibi pek çok şeyi öğrenebilirler. Çocuklar mutfak çalışmalarında yönergeleri takip edebilirler. Sağlıklı ve iyi yiyecekleri tadabilirler. PİYANO Piyano eğitimi öncelikle el-göz koordinasyonunu geliştirdiğinden çocukların yazı yazmayı kolay öğrenmelerini sağlar. Bunun yanı sıra güzel el yazısı yazma yeteneğini geliştirir. Küçük yaşlardan itibaren düzenli piyano eğitimi almanın bireylerin konsantrasyon sürelerinin gelişmesine ve sol beyin fonksiyonları üzerindeki etkisi dolayısıyla matematik öğrenmeye olumlu katkısı olduğu kanıtlanmıştır. FEN VE TEKNOLOJİ Bu etkinlikler sayesinde çocuklar, sözel iletişim becerilerinin, bağımsız düşünme ve yorumlama yeteneklerinin gelişmesi, zihinsel bakımdan uyarılmaları, çevreye karşı daha duyarlı hale gelmeleri gibi alanlarda desteklenmektedir. . İstanbul Pendik'te bulunan Pendik Marmara Deha Anaokulumuzda Mobildiri uygulaması vardır. Veliler IOS ya da Google Play ile uygulamayı indirip çocuklarını takip edebilirler. Anaokullarından velilere SMS ile gönderdikleri şifreleri girerek sisteme entegre olacaklardır. Böylece sadece kendi çocukları ile ilgili tüm erişime ulaşabileceklerdir. 7/24 çocuklarıyla ilgili bilgileri takip edebilecekler. Mobildirveli ile anaokulun arasında cep telefonu üzerinden sağlıklı ve doğru bilgi akışını sağlayan bir sistemdir. Bu sistem sayesinde veliler, çocuklarıyla ilgili resimleri, öğün öğün yemek raporunu, günlük faaliyetlerini, bültenlerini, yemek listelerini, aylık programlarını, fiziksel gelişim çizelgesini, videolarını cep telefonundan takip edebilmektedir. Ayrıca velilerimiz anlık olarak kurumla veya öğretmenle mesajlaşabilmektedir.


0
Toplam 0 yorum
5 Yıldız
4 Yıldız
3 Yıldız
2 Yıldız
1 Yıldız


Yorumlar

Soru - Cevap


Okula henüz soru sorulmamış