İşteBuOkul İndir
Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu

Ortaokul

Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu


(0)
  • 74 Görüntülenme
  • Adres
    Küçükçamlıca Mahallesi, Üçpınarlar Caddesi, No:108, Üsküdar / İstanbul
    Haritada göster

Açıklama

Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu, öğrencilerinin yalnızca akademik başarılarını değil, aynı zamanda sosyal, kültürel, sanatsal ve sportif gelişimlerini de destekleyen bir eğitim anlayışına sahiptir. Okul, 21. yüzyıl becerilerine sahip, dünya ile konuşan, çalışan ve yarışan lider bireyler yetiştirmeyi hedeflemektedir. Bu kapsamda, öğrencilerin ulusal sınavlardaki (TEOG) başarılarının yanı sıra sosyal beceriler ve liderlik gibi alanlarda da kendilerini geliştirmelerine olanak sağlanmaktadır. Maksimum 20 kişilik sınıflarda verilen eğitim, her bir öğrencinin bireysel ihtiyaçlarına yönelik olarak şekillendirilmekte, böylece her öğrenciye potansiyelini en üst düzeye çıkarma imkânı sunulmaktadır. Okul, Bahçeşehir Koleji’nin eğitim felsefesi doğrultusunda, öğrencilere 21. yüzyılın gerektirdiği bilgi ve becerileri kazandırmayı amaçlayan eğitim programları geliştirmektedir. Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu, öğrencilerini yalnızca mevcut eğitim sistemine değil, geleceğin dünyasına da hazırlamak amacıyla 21. yüzyıl becerilerini kazandırmaya odaklanmaktadır. Okul, P21 (Partnership for 21 Century Skills) organizasyonunun Türkiye’deki ilk ve tek üyesi olarak, eğitimde uluslararası düzeyde kabul gören becerilerin kazandırılmasına yönelik programlar geliştirmektedir. Bu beceriler arasında okuma-dil becerileri, matematik okuryazarlığı, fen okuryazarlığı, eleştirel düşünme, problem çözme, iletişim ve iş birliği, yaratıcılık, yenilikçilik gibi kritik alanlar yer almaktadır. Öğrenciler, bu beceriler aracılığıyla hem akademik hem de kişisel gelişimlerini sağlarken, toplumsal sorumluluklarını yerine getirebilen, dünyadaki gelişmelere duyarlı ve lider özelliklere sahip bireyler olarak yetiştirilmektedir. Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu, öğrencilerinin öğrenme stillerini belirleyerek, her bir öğrenciye uygun öğretim yöntemleri geliştirilen Kişiye Özgü Öğretim Modeli (KÖM) ile eğitim vermektedir. Bu model, öğrencilerin öğrenme süreçlerinde bireysel farklılıkları göz önünde bulundurarak daha verimli ve kalıcı öğrenme deneyimleri sunmaktadır. KÖM uygulamaları ile öğrenciler, bilgiyi kısa süreli belleğe değil, uzun süreli belleğe yerleştirmektedir ve bu da onların akademik başarılarını artırmaktadır. Öğrenme sürecinde görsel, işitsel ve kinestetik aktiviteler kullanılarak, her öğrencinin en verimli öğrenme tarzı ile dersler şekillendirilmektedir. Bahçeşehir Okulları’nda 2007-2008 öğretim yılından itibaren başarıyla uygulanmakta olan bu sistem, her öğrenciye özel bir öğrenme deneyimi sunmakta ve öğrencilerin sınav performanslarını en üst seviyelere taşımaktadır. Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu, öğrencilerin gelişim süreçlerini yakından takip edebilmek amacıyla mentor öğretmenlik sistemi uygulamaktadır. Bu sistemde, öğrenciler ile bireysel olarak düzenli görüşmeler yapılmakta, öğrencilerin çalışma alışkanlıkları kişisel ihtiyaçlarına göre düzenlenmekte ve sınav başarısı için gerekli rehberlik sağlanmaktadır. Mentor öğretmenler, öğrencilerin hedeflerini belirlemekte, bu hedeflere ulaşmak için gerekli adımları planlamakta ve öğrencileri sürekli olarak motive etmektedir. Ayrıca, mentor öğretmenler öğrenci ve aile arasında köprü kurarak, okul ile ev arasındaki iletişimin güçlü olmasını sağlamaktadır. Bu sistem, öğrencilere yalnızca akademik değil, duygusal ve sosyal gelişimlerinde de yardımcı olmaktadır. Özel Bahçeşehir Koleji Çamlıca Ortaokulu’ndaki yabancı dil eğitimi, 21. yüzyıl becerileri doğrultusunda, öğrencilerin iletişim odaklı bir dil edinme süreci geçirmelerini hedeflemektedir. Okul, öğrencilere İngilizce ve Almanca gibi dilleri, hem dil bilgisi hem de gerçek hayatla ilişkilendirilmiş projeler ve içerikler aracılığıyla öğretmektedir. 5. sınıftan itibaren yoğun İngilizce programları uygulanırken, öğrenciler okuduğunu anlama, yazma, dinlediğini anlama ve konuşma becerilerini aynı anda geliştirecek şekilde eğitilmektedir. 8. sınıfın sonunda öğrencilerin Avrupa Dil Portföyü'ne (A1, A2, B1 seviyeleri) uygun seviyelerde dil becerisi kazanmaları amaçlanmaktadır. Ayrıca, öğrenciler uluslararası etkinliklere katılarak, global sorunları tartışma ve çözüm önerileri geliştirme fırsatına sahip olmaktadır. Bu tür etkinlikler, öğrencilerin küresel meseleler hakkında derinlemesine bilgi edinmelerini ve dünya ile etkili iletişim kurmalarını sağlamaktadır.


0
Toplam 0 yorum
5 Yıldız
4 Yıldız
3 Yıldız
2 Yıldız
1 Yıldız


Yorumlar

Soru - Cevap


Okula henüz soru sorulmamış

Yakın Çevredeki Hizmetler